Tramitacions del document nacional d'identitat (DNI)

La unitat mòbil de la Policia Nacional tornarà a Agramunt per fer les tramitacions dels documents d’identitat nacional (DNI). 
Concretament els tràmits es faran els dies 6 i 8 d’octubre a l’Ajuntament.
Totes les persones interessades han de fer una reserva prèvia d’hora.

Dies de les tramitacions: el dia 06 d'octubre es faran les tramitacions i el dia 08 la recollida dels documents tramitats. 

Horari de les tramitacions: De les 10 a les 12h matí (aprox). Aquest cop només es faran unes 70 tramitacions.

Reserva prèvia:
A partir del 28 de setembre a l'Oficina de Turisme o trucant al telèfon 973.391.089.
De dilluns a divendres de les 9.30h a les 13h i de les 17h a les 19h (només divendres). 

Les tramitacions es faran al 2n pis de l'Ajuntament.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment.
Només podran portar acompanyant els menors d’edat o les persones dependents.

Documentació que es necessita:                                                              - Per renovació DNI per caducitat: DNI original i 1 foto.
- Per canvi de domicili: DNI original, Volant d’empadronament i 1 foto.
- En cas de pèrdua, robatori o sostracció: còpia de la denúncia i 2 fotos.
- Per fer el DNI primera vegada d’un nen o nadó: partida literal de
Naixement, certificat d’empadronament, 1 foto.                                        Taxa oficial de la Policia Nacional per fer el tràmit: 12€

Ajuntament d'Agramunt (2n pis)
  • Quan 06/10/2020 de 10:00 a 12:00
  • On Ajuntament d'Agramunt (2n pis)
  • Afegeix un esdeveniment al calendari iCal

Document Actions