Agramunt llança una nova campanya de Nadal que suposarà un impacte econòmic de més de 187.000 per al comerç local
Aquest any la iniciativa vincula el comerç local amb el torró d’Agramunt
DIVENDRES 29 NOVEMBRE 2024
L’Ajuntament d’Agramunt amb la col·laboració dels comerciants i la IGP Torró d’Agramunt ha presentat la nova campanya per aquestes festes: “Aquest Nadal torrons amb premi al comerç local”. L’objectiu de la iniciativa és premiar compradors i compradores i fidelitzar la clientela del comerç de proximitat.
La iniciativa coincidirà amb les dates de la campanya comercial de Nadal i consistirà amb premiar els compradors dels establiments comercials amb un torró d’Agramunt individual que tindrà una etiqueta amb un rasca i guanya amb premis.
La campanya compta amb la participació de més de seixanta establiments i ha tingut un cost de 10.000 € de la regidoria de promoció econòmica. S’ha calculat que l’impacte econòmic de la campanya serà de més de 187.000 €.
La campanya consisteix en entregar als clients un torró d’Agramunt amb opció a premi per cada compra mínima de 25 euros en un dels comerços o establiments adherits a la campanya. Aquesta començarà el dilluns 2 de desembre de 2024 i s’allargarà fins al 5 de gener de 2025 (o fins a exhaurir les existències dels 7.500 torrons d’Agramunt que s’han produït per la campanya).
El torró que es donarà és el torró típic d’Agramunt amb la bossa genèrica que va presentar la IGP amb el disseny inspirat en un poema de Guillem Viladot.
Els torrons premiats tenen vals de descompte per valor de 5, 10, 20 i 50 euros per gastar als comerços adherits, però també hi ha premis que no són econòmics que inclouen entrades de cinema i teatre, o productes de marxandatge d’Agramunt.
Tant les bases de concurs com els comerços adherits es poden consultar a la web https://www.agramunt.cat/campanya-nadal