ES LICITA LA CONCESSIÓ DEL BAR DEL CASAL AGRAMUNTÍ
Els interessats/des poden presentar ofertes fins el proper 09 de juny
DILLUNS 24 MAIG 2021
L’Ajuntament d’Agramunt ha tret a licitació la concessió del bar del Casal Agramuntí per als propers quatre anys. Els interessats poden presentar la seva oferta a les oficines municipals fins el proper 09 de juny.
El preu de licitació és de 200 euros mensuals i a l’hora de valorar les ofertes es tindrà en compte qüestions com el projecte d’explotació del servei, l’organització del servei, accions de promoció i comunicació, innovació i creativitat en les propostes, millores en els recursos i equipament auxiliar i experiència professional en la gestió de bar i hostaleria.
Per a més informació: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=82027210&lawType=