L'ajuntament organitza tallers d'escriptura als centres escolars

La finalitat d’aquestes activitats era donar eines als alumnes per potenciar la seva creativitat

Taller de narrativa realitzat a l'institut amb Carme Ripoll
Taller de narrativa realitzat a l'institut amb Carme Ripoll

DIMECRES 20 FEBRER 2019

Per potenciar la creativitat dels alumnes i pensant en el certamen literari de Sant Jordi, des de l'Ajuntament d'Agramunt a través de la regidoria de cultura s'han organitzat uns tallers d'escriptura adreçats als centes escolars. 
 
Concretament s'han realitzat dos tipus de sessions: un taller de poesia que han realitzat els alumnes de 5è de primària i 1r d'ESO, i un taller de narrativa adreçat als alumnes de 6è de primària, 1r d'ESO i Batxillerat. Les sessions de poesia han estat impartides per Meritxell Cucurella-Jorba i les de narrativa per Carme Ripoll i Mireia Broca, de l'Obrador d'Històries, i hi ha participat l'escola Macià-Companys, el col·legi Mare de Déu del Socós, la ZER del Sió i l'INS Ribera del Sió. 
 
Amb aquestes sessions que s'han dut a terme als mateixos centres escolars, els alumnes han après a expressar la seva creativitat, a posar per escrit les seves idees i a crear la seva pròpia història escrita. La finalitat d'aquestes accions de dinamització era facilitar les eines per engrescar als alumnes a participar al concurs literari de Sant Jordi. 

Galeria d'imatges