REUNIONS VEÏNALS AQUEST CAP DE SETMANA PER EXPLICAR EL PORTA A PORTA

Cal portar les cartes que es rebran als domicilis, que són intransferibles i necessàries per a recollir els cubells
Imatges de les cartes que s'envien als domicilis.
Imatges de les cartes que s'envien als domicilis.

DIMECRES 24 FEBRER 2021

L’Ajuntament d’Agramunt ha convocat aquest cap de setmana els veïns per explicar-los el funcionament de la recollida porta a porta, que començarà el proper 8 de març per a les fraccions de l’orgànica i la resta.

Prèviament, aquesta setmana, cada domicili rebrà una carta amb l’hora i dia de la sessió informativa i un codi QR per a recollir els dos cubells que pertoquen a cada casa. Aquesta carta s’haurà de portar el dia de la reunió i és intransferible, ja que cada codi QR està vinculat a un domicili, al qual també se li ha associat un xip que s’enganxarà a un dels cubells que s’enduran a casa. Cada llar, rebrà dos cubells, un de petit d’ús intern, i un de més gran, que anirà xipat i que s’haurà de treure els dies de recollida, tant per l’orgànica com per la resta.

Així mateix, s’informarà els veïns sobre la freqüència de la recollida: l’orgànica, diumenge, dimecres i divendres a la nit, i la resta, els dijous, pels domicilis, i els dimarts, al polígon i per les empreses ubicades a dins de la vila.

Per tal de fer les sessions amb les màximes garanties sanitàries, es faran per zones, en diferents franges horàries i dies i al pavelló poliesportiu, per poder mantenir distàncies, assegurar una bona ventilació i disposar d’accessos diferenciats. Així mateix, es recomana que només hi assisteixi una persona per domicili.

Les sessions es faran per als veïns de la zona 1, el dissabte 27 de febrer, a les 10 del matí; pels de la zona 2, el mateix dissabte, a les 12 del migdia; per la zona 3, de diumenge 28 de febrer, a les 10 del matí, i per la zona 4, el diumenge a les 12 del migdia. 

D’altra banda, entre l’1 i el 5 de març, les persones que no puguin assistir a les reunions podran recollir els cubells a l’Espai Cívic. Dilluns, dimarts i dimecres, de 10 a 13 hores, i dijous i divendres, de 16.30 a 18.30 hores.

Paral·lelament, l’Ajuntament compta amb el suport d’una persona que s’encarregarà d’informar i assessorar els veïns durant aquest primer mes d’implantació del nou sistema de recollida. Els canals de comunicació són el correu electrònic pap@agramunt.cat i el telèfon  674 21 44 36.

Document Actions