Seguiment de la incidència de la cobertura mòbil a Agramunt
Noves informacions per la ciutadania
DIMECRES 07 FEBRER 2024
Durant aquesta setmana, alguns veïns i veïnes del municipi han començat a rebre resposta a les reclamacions formalitzades a l’Oficina d’Atenció a l’Usuari de Telecomunicacions sobre la incidència a la xarxa de cobertura i dades mòbils.
Per tal de continuar amb el procés de reclamació, l’Oficina d’Atenció a l’Usuari de Telecomunicacions sol·licita a l’usuari afectat que adjunti les factures dels darrers mesos en una nova comunicació, indicant el número de referència de l’expedient i marcant la casella “documentació addicional” al formulari habilitat a la pàgina web de l’Ajuntament.
De nou, l’Ajuntament d’Agramunt facilitarà l’acompanyament a aquelles persones que vulguin tirar endavant amb la reclamació. L’Ajuntament recorda que, un cop rebuda la notificació del Ministeri, les persones reclamants disposen de deu dies per enviar la documentació requerida.
Adjunt en aquesta notícia trobareu adjunt el formulari.